Bestellen
Lees hier alles over het plaatsen van een bestelling.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Klik bij het gewenste artikel op de button ‘In winkelwagen’ en in het pop-up venster op 'Naar winkelwagen'.
- Hier zie je wat er in je winkelwagen zit. Controleer de gegevens van je bestelling. Klik op de button ‘Naar de kassa’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen).
- Je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken. Handig voor als je vaker bij Boom besteld, zodat je al je bestellingen terug kunt zien. Je kunt ook bestellen als gast.
- Vul hier je contactgegevens, bezorgadres en eventueel factuurgegevens in. Als al je gegevens correct staan weergegeven, klik je op de button ‘Verder naar betaalmethode’.
- Selecteer de gewenste betaalwijze en klik op de button ‘Verder naar overzicht'.
- Controleer de gegevens van je bestelling. Desgewenst kun je een ‘factuurreferentie’ invullen. Maak je bestelling definitief door op de button ‘Bestel en betaal’ te klikken. Je wordt nu doorgestuurd naar de pagina van de door jou geselecteerde betaalmethode.
- Wanneer je de bestelling succesvol hebt afgerond wordt de pagina ‘Bestelling ontvangen/Betaling succesvol' weergegeven. Per e-mail ontvang je binnen enkele minuten een orderbevestiging. Indien je een digitaal product hebt besteld, ontvang je een aparte e-mail met daarin verdere instructies. Lees hier meer over digitale productinformatie.
Krijg ik korting bij het bestellen van meerdere exemplaren?
Bij het bestellen van meer dan 10 exemplaren van hetzelfde boek, ontvang je in de winkelmand automatisch staffelkorting.
De staffel ziet er als volgt uit:
- 10-29 ex. 5% korting
- 30-99 ex. 10% korting
Indien je gebruik wilt maken van de staffelkorting vanaf honderd exemplaren, neem dan contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via 088-0301000 of per mail via klantenservice@boom.nl.
Zijn er kwalificatie-eisen verbonden aan producten?
Aan een aantal producten zoals tests, toetsen, trainingsmateriaal en vragenlijsten zijn kwalificatie-eisen verbonden. Om deze producten te kunnen bestellen heb je een zakelijk account nodig. Indien je NT1 trainingsmateriaal bestelt, geef dan de naam van de trainer op bij het bezorgadres. Lees hier hoe je dit doet.
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, controleren wij of je aan de kwalificatie-eisen voldoet. Indien nodig nemen wij contact met je op. Zodra wij hebben vastgesteld dat je aan de eisen voldoet, verwerken wij je bestelling en ontvang je voor (dit deel van) je bestelling een aparte factuur.